عن تيت راديو











اول حاجة انا مش هاقعد اتكلم علي تيت راديولان المرحلة ديه عددت من زمان وعملوا ترتيب كبير علي المواقع في مصر في اقل من شهرين، مع انهم ردوا واحد واحد علي كل اللي اتقال ضدهم بس انا متنرفز اوي من حاجات قريتها في منتديات ومدونات انا هاتكلم عالكلام اللي اتقال ضدهم حتي من جرايد معارضة زي نهضة مصر

واضح جدا من كلام اللي كاتب المقال انو سمع من واحد من صحابو الصيع اللي تيت راديو نفخوهم في كذا ايتم انهم بيتكلموا علي حاجات محرمة في اذاعات تانية
واتحدي انو سمع ايتم واحد وفهم اللي بيتقال
بدليل انه قال " كما عرضوا رقم تليفون حانوتي يبيع الجثث في السوق السوداء لطلاب كلية الطب"
مع ان النمرة هي نمرة صاحب الايتم وانا كلمته بنفسي اول ماخلصت الايتم
نيجي بقي لنقطة تانية وهي العيال اللي بتقعد تسمع في خطبة الجمعة عن نصرة الاسلام ويقعدوا يعيطوا وبعدين يفتحوا النت ويبطلوا الماوقع البورن ويدخلوا منتديات هبلة
اصلا المنتديات ديه احقر حاجة حصلت للنت في العالم العربي
بتحس مافيش تنوع، كلهم عندهم نفس الرؤية ويقعدوا بقي يرجعوا في بؤ بعض
عكس التدوين اللي مفتوح
يعني الايتم بتاعة انا مش كافر احمد فؤاد اتكلم فيها عن تكفير المجتمع وديه حاجة ملفتة فعلا دور كده علي كلمة كافر في جوجل وشوف العالم فيه كام كافر وانقصهم من عدد البشر وشوف هايتبقي كام
اقري كده التعليقات المتخلفة عالايتم
وشوف ده الايتم بتاع عيلاء اللي في رايي سبب مهاجمة جرايد معارضة للراديو
فيه ناس بقي بتبقي هبلة بتدخل تعلق وتبقي عاوز تسحلهم زي الاخت اللي شتمتني
تيت راديو باختصار هي صوت الجالية المصرية لمصر، مش المعارضة الفاسدة، ولا الحكومة البايظة، ولا اللي بينافقوا المتدينين عشان خايفن
تيت راديو هي صوت الجالية المصرية في مصر، الاقلية الباقية من الناس العادية، الشباب اللي ماشي في الشارع، باختصار......احنا




0 comments: